piątek, 22 lipca 2011

Kolczyki

A więc:
W pierwszym poście pokażę, jak zrobić najzwyklejsze, proste kolczyki.
Krok 1: Przygotuj potrzebne rzeczy- koraliki, bigle, szpilki do kolczyków, przekładki, szczypce (ja mam 3w1-do zaciskania, do robienia kółek i do cięcia)

Krok 2:Weź szpilkę i nałóż na nią przekładkę.

Krok 3:Włóż koralki


Krok 4:Szczypcami zrób 'oczko' (szpilkę zagnij w kształt kółka na szczypcach do oczek)


Krok 5:Weź bigla i rozegnij 'oczko'

Krok 6:Kolczyk załóż na bigla

Krok 7:Zagnij oczko bigla z powrotem

I voilà!


----------------------------------
A i sorry za jakość zdjęć, ale wszystkie robię telefonem ;p
Jeśli chcecie zobaczyć więcej tego typu biżuterii to zapraszam do zakładki ''Galeria (...)''

10 komentarzy:

  1. Wow! Natchnęłaś mnie jakoś na te kolczyki z modeliny! Najlepsze są te gofry z bitą śmietaną:) Mmm...

    OdpowiedzUsuń
  2. Niezłe :P Kiedyś próbowałam z kolczykami, niestety z marnym efektem, ale chyba wezmę się za to jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne i takie kolorowe. :D
    MusicMadzia

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kolczyki naprawdę śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Są super! :) Takie na lato, kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ps. Akurat te kolczyki nie przypadły mi do gustu :<

    OdpowiedzUsuń

Hej! Dzięki, że komentujesz :)