wtorek, 26 lipca 2011

Kolczyki II

Kolejny post o tym, jak zrobić kolczyki. Teraz trochę inne:
1:Przygotuj koraliki, bigle, szpilki haczyki,szczypce do kółek i do zaciskania (i jeśli masz za długie szpilki, to do cięcia)

2.Weź szpilkę i nałóż na nią koraliki

3.Wygnij szpilkę w ten sposób:

4.Nałóż końcowy koralik

5.Zagnij szpilkę w ten sposób:
6.Weź bigla i odegnij oczko:
7.Załóż kolczyk na bigla

8.Zagnij oczko bigla

----------------------------------------------
Jeśli chcesz zobaczyć więcej wzorów takich kolczyków, to zapraszam do zakładki ''Galeria (...)''

10 komentarzy:

  1. Fajne są. Chyba się wezmę za robienie kolczyków, nie jest aż tak trudno jak myślałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne kolczyki! :) Naprawdę masz talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładne ;} chyba też zacznę robić

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękne normalnie cudo . :*

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne . poprostu cudo co ty robisz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentują!

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz pomysły dziewczyno. Ps jak nakłonić mamę żeby pozwoliła mi zrobić drugą dziurkę w uchu ? xD

    OdpowiedzUsuń
  8. @Asiasia -Ja mamę błagałam przez godzinę, argumenty, że wszystkie koleżanki mają itd i w sumie nie do końca się zgodziła, ale zrobiłam sobie xd

    OdpowiedzUsuń

Hej! Dzięki, że komentujesz :)